Los bericht bekijken
Oud 27 april 2012, 19:41   #149
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Niets natuurlijk .
Het is gewoon een mogelijke verklaring , zoals een andere.
Maar zo'n zaken heb ik gezien , toen ik nog in Brussel werkt.
Geile bok van een baas zag jonge secretaresse zitten , ze liet zich welwillig bepotelen en kreeg in ruil promotie (niet te veel natuurlijk). Enkele jaren later kwam er een nog veel jongere en en nog meer sexy secretaresse en de geile baas veranderde zijn geweer van schouder.
De nieuwe vogel werd baas van de oude en de oude begon vervelende geruchten over de oude geile baas te verspreiden.
Komaan hé Pietje , ge zijt nog een stuk ouder dan ik , ge gaat mij toch niet vertellen dat ge dergelijke zaken nooit gezien hebt.
De onthullingen over de VRT cultuur gaan wel wat verder dan eens in de billen nijpen hé. Van wat ik gelezen heb gaat hier over aanrandingen op de toiletten, bont en blauw geslagen worden, opzettelijke vernederingen en wat weet ik nog allemaal. En er zijn meerdere personen die met verhalen komen die toch wel een coherent beeld ophangen. Ga je nu gewoon beweren dat het allemaal niet waar? Denk je dat zulke dingen gewoon niet kunnen gebeuren? Is er nog nooit ergens een vrouw aangerand op de toiletten?

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 27 april 2012 om 19:43.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden