Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat Johan niet liegt.
Ik herinner me hier iemand met 'n Spaanse gebruikersnaam, die Johan zowat overal stalkte, hem beschuldigde 'n FARC aanhanger/sympathisant o.i.d. te zijn, ook beledigingen aan zijn adres, alsook 'n soort van bedreigingen, exacte bewoordingen of die gebruikersnaam herinner ik me niet.
't Leek wel alsof hij Johan kende, die bedreigingen waren dus wel min of meer serieus te nemen.
Die persoon is toen, conform 't forumreglement verbannen.
|
Ja die ook, maar ik had het nu over iemand anders. Het is echter niet mijn bedoeling hier mezelf in de kijker te stellen. Tussen haakjes...mijn mening over de FARC heb ik hier lang geleden als eens gepost...zijnde dat die zich best zo vlug mogelijk zelf opdoeken. Nooit een aanhanger geweest. Wel begrip voor een gewelddadige reactie op een gewelddadige onderdrukking van een bevolking.
On topic.
Ik heb de indruk dat het 'geheime' forum een authentiek forum is met authentieke berichten. Ik sta versteld van de staalharde ontkenningen van sommigen. Lijkt me een duidelijke afgang voor de integriteit van een aantal forummers.
De oproepen om te bannen lijken me echter 'fuera de contexto' (ongepast), net zoals de aanvallen op de wistleblowers me ongepast over komen.
In plaats van te bannen (een machtsmiddel dat uiteindelijk alleen de eerlijke forummers treft) zou ik liever een uitdieping zien en mogelijke leugens openbaar ontmaskerd, voor zover dat mogelijk is op een forum met zovele schuilnamen.