Los bericht bekijken
Oud 30 april 2012, 07:15   #33
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
In draden als deze leggen we graag uit wie wat gedaan heeft in de desbetreffende gemeente, wie of wat er gebeurd is dat een invloed kan hebben op het stemgedrag ...
Ah dat is alvast voor mij erg nieuw... tof idee.
http://www.mathiasdeclercq.be/Mathia...nt/Realisaties
Geen dank! Je had het wel zelf op je openingspost kunnen zetten maar dat was waarschijnlijk wat te moeilijk.
Citaat:
en als ge u dan moeit in de discussie, maar alleen maar d�*t kan zeggen, dan zijt ge maar een stoorzender.
En hij niet alleen.
Citaat:
Wat mij interesseert voor Gent:
- hoe komt het dat zo'n jonge gast lijsttrekker wordt van een partij die toch een gevuld kader aan militante leden moet hebben ?
Waar zitten de andere krokodillen en waarom zijn die over de kop gesprongen? Is jong Matthiaske een waarde tegenover de man met zovele jaren dienst als Termont ?
Matthias heeft het voordeel al heel wat te hebben bewezen in de mooiste stad van Vlaanderen...
Citaat:
- zijn er aanwijzingen dat in Gent de liberale kiezers verleid worden door de centrum-rechtse gedachte van de nva ? Bracke is geboren en getogen Gentenaar ! Is anderzijds het nieuwe wit konijn, namelijk de visboer een publiekstrekker voor de nva ?
Bracke? Wie is dat? Een Gentenaar zeg je?
Citaat:
- zal de VLD er in lukken om het in Gent kiezers aan te trekken van het zieltogende Belang ?
De VLD zal daar inderdaad in slagen.
Citaat:
- zijn er andere zaken te signaleren in Gent ?
Ik weet het niet... details: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120427_245
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline