[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig
Ohja, dan vind u het VB websiteje waarschijnlijk een prachtig initiatief...
|
Tot mijn spijt (links zijnde) moet ik vaststellen dat VB steeds meer goede voorstellen doet die later door de consensus moeten overgenomen worden. Het door jou genoemde specifieke geval heb ik niet in detail bekeken, maar het leek me erover. Klokkenluiden moet je niet veralgemenen naar alles en iedereen en naar kleinigheden. Laat ons het bij de belangrijkste zaken houden. En racismebestrijding is belangrijk genoeg.
Citaat:
Politieke extremisten die je blijven stalken om 'foute' uitspraken uit te lokken en die vervolgens te 'verklikken' aan een politiek extremistische vzw, dat komt kort bij de maffia...
|
Dat is een extreem standpunt waar je volkomen verkeerd in zit. Zowel in de terminologie als in de praxis.
Citaat:
P.S. ofwel reageer je met argumenten ofwel stop je onmiddelijk met mij persoonlijk te belagen in dit forum..ik zeg dit geen 2 keer enotrol...
|
Jouw herhaalde persoonlijke laster dat ik een een strafrechtelijk proces aan mijn been heb is ontoelaatbaar en als ik in België zat zou ik er een juridische zaak kunnen van maken....

. Eerst heeft moderatie geweigerd iemand te straffen die mij lijfelijk bedreigde. Vervolgens, als uitloper in hetzelfde scenario, in jouw geval, hebben ze geweigerd jou te straffen voor herhaalde persoonlijke laster aan mijn adres.