Discussie: Banmededelingen k&k
Los bericht bekijken
Oud 30 april 2012, 18:48   #10508
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Niet door mensen die al jaar en dag laten uischijnen dat zij tegen het bashen van groepen van mensen zijn. En daar als het ware een heilige strijd voor voeren...

.... maar op een subforum net hetzelfde doen (de puntmutsen). Veel erger nog, met mogelijke en voor hen hopelijke gerechtelijke stappen.

Ik weet niet of daar een woord voor bestaat, dat ons forumreglement toelaat.

Dat lijkt mij een beetje schandaal in de orde van iemand die zich inzet tegen pakweg pedofilie, maar zelf een pedofiel blijkt te zijn en dan achteraf gaat doen alsof daar toch niks mis mee is.

Enfin, zo komt het bij mij en blijkbaar ook bij anderen over.

Bij u niet? Hoe zie jij dan wat er gebeurd is?

Paulus.
eeerlijk gezegd ik weet er niet veel van en ik begrijp er ook niet veel van (die screenshots zijn onleesbaar)

Wat is niet begrijp bv is dat zwaar forumverslaafden zoals Filosoof en Artisjok en een paar anderen zichzelf zouden willen onmogelijk maken op dit forum (een onrechtstreekse benadering, ik weet het)
Mijn "take" is, dat het een helemaal door rechts opgeklopt incident is, dat verder voor de betrokken forummers geen gevolgen zal hebben, tenzij misschien voor wie bekentenissen aflegde. Maar misschien ook zelfs dat niet. Dat gebannen forummers alles doen om dit forum in diskrediet te brengen, dat staat hun vrij.

Laatst gewijzigd door smosty : 30 april 2012 om 18:49.
smosty is offline