Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz
Meen jij dat nu echt?
Volgens jou kan ik een lege fruitmand niet vullen met appels, een fruitmand met 1 appel er in kan ik wel appels aan toevoegen?
|
Je kunt wel aan een fruitmand iets toevoegen en ook aan 1 appel, maar niet aan een leegte, want een leegte is niks en daar kan je niks aan toevoegen.
Of je zou moeten menen (volgens de hogere dialectiek) dat de leegte ook iets is, maar dan kom je aan mijn logica dat 0 = 1.
En dat vind jij onzin.
Dus als 0 alleen 0 kan zijn, kan je daar niks aan toevoegen want 0 is niks en bestaat niet.
Je kan niet iets toevoegen aan iets wat niet bestaat.
Citaat:
|
Of volgens Alboreto, een leeg glas kan je niet vullen, een glas met een bodempje er in kan ik wel water aan toevoegen?
|
Nogmaals: je kan wel een glas vullen (toevoegen), maar niet de leegte, want dat is niks.
Is de leegte wel iets, dan is 0 ook gelijk aan 1, zoals leegte (niets) ook iets is.
Goed: als 0 ook 1 is, dan is 2 ook 3.
Dan zul je tegenstrijdigheid van alle logica moeten leren begrijpen.
Zowel bij het rekenen met 0 als met de oneindigheid.
Citaat:
Dus jij drinkt al je glazen nooit helemaal leeg want als je dat zou doen wordt dat glas dan volgens jou waardeloos, je kan er immers nooit meer iets in gieten?
|
Het glas wordt niet waardeloos, maar de leegte is waardeloos.
En je kan een glas inderdaad niet leeg drinken, want het glas zelf blijft wat het is, voor het drinken en na het drinken is het glas hetzelfde glas gebleven.
Of je zou het glas zelf moeten drinken, wat niet kan, want het is hard.
Je kan het glas wel opeten, maar is niet aan te raden.
Citaat:
Ook hier geef ik Alboreto gelijk, gewoon zeggen "dat kan niet" zonder enige argumenten is maar een zwak antwoord, we zijn veel creatiever van harrie gewoon.
|
Ik heb bij alles argumenten gegeven, maar aangezien jij daar nooit iets van begrijpt en ze gewoon negeert, moet ik ze eindeloos herhalen.
Dit zal nu ook wel weer het geval zijn.
Niets is Niets en bestaat dus niet.
Dus je kan dan ook niet aan Niets iets toevoegen.
Dit te zeggen is waanzin.
Dat is wat ik beweer.
Tegenargument alsjeblieft.