Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske
Ge wilt terug wat oorlogje spelen in Europa zoals in het verleden?
Onze (groot-)ouders hebben gevochten voor nooit meer oorlog. Europa is een kind van die gedachte en jij wil dat afbreken?.
|
De NATO heeft de oorlogsstoker Duitsland reeds meer dan 60 jaar terecht onder de knoet. Dat er geen oorlog is heb je te danken aan Albion en Yankeeland die namelijk ervoor gezorgd hebben dat men hier vrede en welvaart heeft. Sebrenica, Kosovo....de eurofielen stonden erbij en keken ernaar Good old USA moest het weer eens oplossen of ze hadden elkaar gewoon leegverkracht of doodgeschoten. Dus stop svp om vrede en welvaart te linken aan de EGKS, de EEG of de EU.
Citaat:
Ik steun liever mijn buren, mijn streekgenoten, dan ze te bestrijden..
|
Niemand moet bestreden worden enkel een niet verkozen dictatoriaal instrument als de EU. Een Duitser of een Belg blijft een mens maar Nederland staat niet te wachten dat deze volkeren zich met de binnenlandse zaken van een ander land gaan bemoeien. De Britten zijn ook zeer eurosceptisch dus een duidelijke bondgenoot in geostrategische en geopolitieke verhoudingen. Dat u dat niet zint is mijn probleem niet.
Citaat:
Neen ik vier carnaval. Ik moet niks hebben van die over de top getilde Angelsaxische cultuur. Ik moet niks hebben van die cultuur die andere culturen letterlijk en figuurlijk leegzuigt. AL eens bij stilgestaan hoeveel geld er via auteursrechten naar Amerika vloeit? Mensen zoals gij zijn de oorzaak dat wij het in Europa economisch niet zo goed hebben dan eigenlijk mogelijk is.
Toevallig ook vergeten dat de bankencrisis waaronder wij gebukt gaan er gekomen is door stommiteiten in Amerika?.
|
Ik ben van niets de oorzaak. Ik gebruik men grijze massa iets wat u beter ook eens zou doen. En als er een cultuur is die Duitse en Nederlandse eigenheid wegzuigt is het wel die totaal over de kop getilde EU.
Citaat:
Ik reken er op dat het gemiddelde verstandelijke vermogen van de Europeanen ver boven dat van u uitsteekt. Anders staat ons een donkere toekomst te wachten.
Als gij zo hoog oploopt met Amerika: pak uw valieske en ga daar naartoe. Ik hoop wel dat ge dan in goede gezondheid blijft. Want zonder werk of ziek ziet her er daar iets wat minder rooskleuring uit dan in het door u zo verfoeide Europa.
.
|
Het zelfde hopeloze eurofiele klaagzangetje. "'Wee u gebeente als u anti-EuropeeSSch durft te zijn"'. We gaan allemaal knollen vreten en ons wassen in vuil water als de EU ophoudt te bestaan. Ga spelen jongen....