Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
U vindt "natte dromen" agressief?  Ik heb daar een andere mening over, vrees ik...
En ja, het bannen van Suqar is voor sommigen hier wel degelijk een doelstelling.
Nee, er is er inderdaad nog niet één geweest die rechttoe rechtaan gezegd heeft dat het bannen van Suqar zijn of haar doelstelling was. U moet een beetje tussen de regels kunnen lezen. Bij anderen lukt dat u toch?
Dat werd inderdaad tot in den treure opgemerkt, en dan nog in de eerste plaats door die mensen die Artisjok voortdurend verweten dat ze zichzelf de hele tijd herhaalde. De opmerking werd overigens ook door de moderatie beantwoord.
Wat is daar persoonlijk aan? Heeft u nog nooit van een metafoor gehoord misschien?
|
Wanneer iemand opmerkt dat bepaald gedrag leidt tot consequenties, is opmerken dat het bannen van iemand de " natte droom"- doelstelling zou zijn
agressief, ja dat klopt..dat u daar anders over denkt, dat is duidelijk, maar dat verandert niets aan uw agressieve stellingname.
Veronderstellingen die nergens op slaan is iets anders dan tussen regels lezen,
maar mogelijk begrijpt u die nuance niet.
Iemand vergelijken met een dreinende kleuter is een persoonlijke opmerking, moet u dat ook echt worden uitgelegd of vat u die "nuance" wel?
Zeg het maar hoor, ik ga gerust op zoek naar een metafoor die u helpt!