Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2012, 16:32   #35
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R-V Bekijk bericht
Hoe moet ik dat zien?
dat WB en AdC structuralisten zijn die het menselijk aspect alleen maar op numerieke waarde willen schatten, en al blind voorbijgaan aan de waarde van de kleine dingen des levens die de tevredenheid bewerksteligen,
waarbij de huidige 'achter de schermen'-machtigen wellustig en rigide deze planeet opofferen voor het heil van de toekomstige uitverkoren groep en zij beide geworden tot één van hun vele lakeien .
En met pre-assumpties dat alles wel draaglijk zal blijven ,hoewel we met desastreuse gevolgen impact globaal uitoefenen zonder rekening te houden met andere waardes dan profijt van die rechtstaande tweebenige over de rest en de meerderheid ,daar durf ik niet meer vanuit te gaan.
Zoals aangehaald in het programma lijkt geluk binnenkort alleen maar weggelegd te zijn voor zij die het nog kunnen redden en de rest mag zich technologisch suffen in het beste geval , anders zullen ze wel op één of andere manier aan het creperen zijn
of die kant wilt men toch uit.

alles wordt tegenwoordig herleid tot enkele simpele waardes alleen zijn het de verkeerde waardes die in mijn ogen niet levensvatbaar zijn voor vrijheid , vrede en doordacht omgaan met een eindige wereld

---wanneer alles tot product/functie herleid wordt,verwordt de wereld---
Jij moet niets. Je mag dat zien hoe je zelf wilt. Jij moet van mij ook geen aanbevelingen nemen. Als je nog eens naar deze aflevering van Reyers Laat zou kijken dat besef je misschien dat je conclusies over de evolutie van het onderwijs toepast op de bespreking van het geluk in onze maatschappij.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden