Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2012, 10:37   #9
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard mijn excuses

Jullie hebben zeker gelijk over mijn schrijfwijze.
Mijn excuses hiervoor, maar voor het ogenblik heb ik geen tijd om mijn teksten grondig te herlezen.
Ik schrijf gewoon de punten die ik in mijn hoofd kan terugvinden en verlaat dan het internet café zo vlug als dat ik gekomen ben.
Mijn boek en het onderzoek dat ermee gepaard gaat vergt al mijn tijd.
Het is altijd maar lopen van de ene bibliotheek naar de andere.
In deze tussenkomst is het de bedoeling de aandacht te verhogen op dat artikel 195 omdat het democratisch belangrijk is.
Normaal is dit het werk van onze volksvertegenwoordigers, waar blijven zij is ook een goede vraag?
Ik dacht dat het in dit verband moest argumenteren vanwaar de bijlage.
Verder ondervind ik dat kranten praktisch niet meer terug gaan in de tijd waarbij ik mij de vraag stel of zij nog altijd over de archieven beschikken zoals voordien?
En om te eindigen stel ik vast dat zij technisch gezien misschien wel beter kunnen.
Iets wat ik ook gemerkt heb nadat ik vervolg werd voor stalking.
Die dag begon met VRT radio vervolgens VTM en VRT televisie.
Hierbij heb ik gemerkt dat geen enkele op de hoogte was van wat het openbaar domein of gemeenschapsgoederen allemaal inhoud.
Het werd dus buiten het radio moment waar ik alles vertelde en dan basta voor de mensen thuis een monoloog.
Ik in de spullenwinkels heb ik tot nu toe al zoveel boeken kunnen kopen die van allerlei gazetten komen.
Dit is te zien omdat hun stempel er in staat. Vanwaar de vraag waarom ruimen die alles op?
Ik hoop toch dat ik in met mijn argumentatiestukken toch iets bijbreng aan sommigen bezoekers.
Verder dank ik jullie voor het toekomstig begrip in mijn zaak.
Ik acht het mijn plicht tegenover mijn kinderen en toekomstige kleinkinderen om mijn strijdt en alle prijzen verder te zetten.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden