Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2012, 18:09   #470
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Tja ...! Maar, naar mijn smaak al te veel een beate aanbidder van "Bruxelles" en bewonderaar van de Beulemans-francofonie.
Het gebeurt wel vaker dat ik na het lezen van een bijdrage van Eberhard Leclerc denk: 'dat heeft hij (alweer) heel goed gezien' en/of 'dat heeft hij (nogmaals) heel goed begrepen'.

Ik deel alvast zijn 'bewondering' voor de eensgezindheid, het professionalisme en de geestdrift waarmee de tenoren van de Belgische Francofonie zich kwijten van hun nobele taak om hun 'noodkreet' en pensée unique - Vlaams = Barbaars Gevaar - tot in de kleinste hoekjes van het universum te slijten en God en Klein Pierke voor hun kar te spannen.

Ik erger mij net als hem aan al die 'Vlamingen' die heel hard hun best doen om het die Belgische Francofonen daarbij zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Ik deel ook zijn 'bewondering' voor de efficiëntie waarmee de 'Vlaamse' 'culturele, economische en politieke elite' de 'culturele, economische en politieke emancipatie' van het EIGEN volk saboteert, en de verspreiding van de m.i. zwaar onderschatte Nederlandse cultuur bemoeilijkt.

Zelfs sommige van de rap-nummers die hij aanprijst vind ik nog te pruimen

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden