Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried
In het begin klonk je redelijk.
|
Ik ben in mijn inziens altijd redelijk. Wat jij verstaat als onredelijk is iemand die een argument geeft op jouw stellingen.
Citaat:
Nederlanders en Belgen treken de hele wereld over op zoek naar een beter leven en brengen vervolgens graag hun vakanties in Nederland en België door. De normaalste zaak van de wereld.
|
Klopt, maar dan zullen ze in die landen wel geen sociale woning hebben.
Citaat:
Nu zijn er ook mensen die vanwege sociale of politieke reden naar Europa kwamen, volledig legaal en hier een succesvol bestaan opbouwden, maar de band met hun eigen land, volk en cultuur niet wilden opgeven om net als jullie bloeddorstige moordenaars te worden. Deze mensen moet men met rust laten zolang zij de wet respecteren. Er is in Nederland geen uitreisvisum.
|
Klopt, het is je ook perfect toegelaten om te gaan en staan waar je wil. Dit is natuurlijk niet het geval indien je gebruik maakt van bv. een sociale woning wat logisch is in elk land.
Citaat:
de staat moet haar burgers zelf haar leven laten inrichten
|
De staat laat dit ook volledig toe, maar wanneer je hulp vraagt of iets tegen de regels doet dan grijpt de staat in.
Citaat:
en het is niet aan jullie witte loosers, drugsverslaafden, uitgepoept door jullie maatschappij, uit jaloezie beperkingen aan andere burgers op te
leggen.
|
Wij als witte drugsverslaafden niet nee, maar de witte slavendrijvers die in de regering zitten wel.
Citaat:
Overigens weet ik dat het reisverbod binnenkort van nul en gener waarde is en kan Vestia het in haar reet steken.
|
Wat is het probleem dan. Je kan dan toch rustig doen en laten wat je wil.
Citaat:
Nu ga je maar op de negeerlijst en kan ik je onzin niet meer lezen. Gelieve mij niet als een hondje te blijven volgen.
|
Als je geen discussies wil voeren post dan ook niks. Als je iedereen gaat negeren dan gaat het nut van een forum ook verloren. Misschien gewoon doen wat Elio di Supo voorstelt en een blog starten.