Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Figy
Wat het Chello sprookje betreft is het vrij simpel: nieuw bedrijf = nieuwe voorwaarden. Staan de voorwaarden u niet aan dan kan je altijd opzeggen.
Goedwetend dat je gebonden bent aan verbruikslimieten bleef je dus grootschalig downloaden. Er is geen sprake van een technisch probleem of dat Telenet ergens in de fout ging. Ik zie dus geen enkele reden waarom Telenet voor u qua verbruikslimiet een uitzondering zou maken. Dat zou oneerlijk zijn naar andere Telenet-klanten toe.
Dat is gewoon mijn visie hierover, dus voel u nu niet aangevallen. Ik begrijp ook wel dat uw postings gestimuleerd zijn door impulsiviteit en frustratie.
|
Ik begrijp je punt. Maar ik had wel een stilzwijgend contract met Telenet om TOT IN DER EEUWIGHEID ongelimiteerde bandbreedte te krijgen, en dat aan hetzelfde tarief als dat van Chello. Dat was de wervingsstrategie die ze toen gebruikten. En dat deden ze contractueel.
Dat contract geldt dus nog altijd, want het geldt namelijk nogmaals TOT IN DER EEUWIGHEID. Zelfs als Telenet failliet gaat of er een atoombom valt op Leuven, zal ik mijn bandbreedte blijven opeisen.
Want de Eeuwigheid, die duurt lang.
Telenet moet zijn contract honoreren. Zoniet blijft dat een verschrikkelijk bedrijf.