Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2012, 19:37   #528
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
De Islam heeft al ondertussen 60 jaar land bewezen dat het wel past in Belgie, omdat je hebt hier een goed functionerende en sterke Moslimgemeenschap die bepalend is voor de macht.
En dat wordt elke dag opnieuw bewezen.
Citaat:
Ik vlucht niet weg: deze discussie is eindeloos, ik plaats reacties over islam en dezen worden afgestempeld als "taqiyya en leugens" wat verwacht je dan?
Taqiya is het liegen tegen niet moslims om de islam een competitief voordeel te bezorgen.
Citaat:
Verder is deze forum zeer vermoeiend, en ik heb ook persoonlijke verplichtingen zoals werk, familie, enz...
Daar kan ik U in volgen. Misschien eens overwegen op een uitkering te gaan leven en uw tijd dan te gebruiken om meer mensen tot de Islam te bekeren.
Citaat:
De Islam is compatibel met de Belgische grondwet
Toch niet. Godsdienstvrijheid bestaat niet binnen de islam. Gelijke behandeling tussen man en vrouw bestaat niet. Slavernij en krijgsbuit zijn goed beschreven en goedgekeurd.
Al dan niet in toegewijde koranhoofdstukken.

Citaat:
Allah zegt in de Koran dat hij voor elk probleem twee oplossingen heeft gemaakt.
Allah heeft me gezegd dat mijn scheten niet stinken.