Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2012, 08:50   #623
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Sorry hoor, maar dit kan ik niet zo maar over me heen laten gaan.
Ik ben degene met ongefundeerde en uit de lucht gegrepen meningen en klets maar wat aan over vezels?

Hierzie;

Bron

En nu ga ik, onbetrouwbare wietgebruiker vol ongeduld zitten wachten op bronnen die u bewijzen dat u niet maar wat in't rond zit te kletsen als u het heeft over;

Want iemand beschuldigen van zever is heel gemakkelijk maar dan moet je wel zorgen dat je je eigen schrijfsels ook kan verantwoorden.

Ik heb mijn werk gedaan, nu jij het uwe nog.
En kom niet weer af met dat dat dateert van "voor het internet" want dat doet Napoleon ook en daarover vind je op het internet ook massa's info over.
Je hebt het misschien wel bij het rechte eind als je zegt dat daar "geen links over geplaatst worden" (sic) maar betekent dat dan niet eerder dat je maar wat aan't lullen bent?

Sorry aan de rest dat ik me hier zo kwaad in maak maar ik heb in deze draad zoveel mogelijk geprobeerd om al mijn beweringen te staven met bronnen ed. Het wordt echter zeeeer vervelend als je dan nog te horen krijgt dat je aan't zeveren bent van iemand die het zelf nalaat om ook maar 1 bronvermelding mee te geven.

Ik wacht Mambo. Succes.
Vanavond eens, mijn werkvolk is daar.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden