Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2012, 07:52   #6
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Ik ben in september 2010 afgestudeerd aan de Hogeschool Gent als bachelor bedrijfsmanagement - afstudeerrichting KMO-Management.

Ik heb sindsdien eigenlijk diverse interimjobs gedaan en zit nu sinds midden april terug zonder werk. Mijn diploma is nog niet zo bekend en ik heb nog geen enkele job gehad die op bachelorniveau was.

Daarom overweeg ik om binnenkort te starten met een graduaat boekhouden-fisc. Ik kan dit diploma in 1 jaar halen omdat ik reeds een bachelor bedrijfsmanagement bezit. Vinden jullie dit persoonlijk een goed idee? Heeft een graduaat diploma boekhouden een groote meerwaarde? Is dit niet inferieur aan iemand die een bachelor accountancy heeft?

Ik zou na de beëindiging van deze studies graag boekhouding op zelfstandige basis willen doen. Als loontrekkende in de privaat hebt ge altijd nen baas aan uw kloten en zit ge vrij snel aan uw plafond.
Een diploma is slechts een vodje papier dat pas betekenis krijgt als de houder ervan voldoende zelfvertrouwen heeft om er effectief ook iets mee te doen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden