Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2012, 08:01   #14
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.J.G. Bekijk bericht
Er staan hier in't straat nu enkele van de stalkerssoort dat ik omschrijf. Er is iets verandert in hun mishandeling van mijn eer. IPV mij Dutroux te noemen heeft een bitch al twee keer of drie Michael geroepen naar mijn raam.

Deze mensen zoals de trut hierbuiten brengt volgens mij veel mensen in gevaar. En weete waarom nozem Heroine, omdat ik niet beledigd mag worden. Mijn fans gaan zowiezo door het lint van alle goede emoties, en mensen zoals hier in Zoersel mij een identiteitsnaam willen geven hun gelieg en gefout omtrent mij zullen bestraft worden als nationale slechtheid van mijn omgeving. En trouwens, fouten moeten er maar mee door kunnen van mij, maar gedachtenlezers hun haat campagne kennen we al wel langer dan vorige eeuw. Zovan elk woord staat vol van hun gezaai van horror en valse beschuldigingen! Er kan evenwel een oorlog uitbreken door lokale majes mensen als hier. Weete ik zou het lef en moed moeten hebben om iemand van hun neer wanneer dat ik hun doortrapte beschuldiging betrap en benzine kopen om de onderburen hun stalkersbezoek hun plek uit te fikken, dan is ineens mijn project gezegend voor de rest van's dagen. Weete, nog één jaar hier wonen en ik heb iemand serieus vast jom en hoe meer ik en mijn humanitaire oplossing(en) achter de hand gehouden worden hoeveelste erger WIJ gaan reageren, se KUTBELGEN, KUTEUROPEANEN, KUTTVLAMINGEN! Volkske van kust men klote deraan of wa? Echt waar. Er is maar eene weg en dat is wat ge op de blog lezend moet begrijpen en bijleren, en niet kan nog, maar laster op't lokaal nivo van hier.. nee dat is om dood vragen, weete nog genetische keuze, wat wie waar wat doet en deed in het algemeen, wel ik ben al drie jaar mijn project aan de man aan het brengen en dat veegt niet meer uit, dat is history man! Dus ge kunt kiezen, zoals het federaal parlement, geheime diensten en veel mensen, mij als historisch één der hoogst succesvolle carieres herkennen, het negeren, of ge kunt levens beginnen te redden, maar nee en lokaal kutte naar alle kanten, echt ik sleur het hier over de naald, ik ben nen hero dat voor de mensheid en jullie een parashut heeft gemaakt en aangedaan tewijl dat ge aan het vallen waardt.

..BEKLAD VOLK VAN DOM EN SLIM, MACHT EN MACHTELOOS, DAT GAAN VELEN MET ZEN ALLEN ZIJN! BEGRIJP ME NIET VERKEERD, IK BEDOEL DAT ZE NOG VERGELEKEN ZULLEN WORDEN MET EEN ZEER GEKENT CHARACTER VAN DEZEN TIJD, WANNEER WE BINNEN 250 JAAR NOG ALLEMAAL IN LEVEN ZIJN EN VERANDERT VAN MACHT NAAR APATHISCH EN VAN DOM NAAR JUIST. Wacht maar af, ge moogt chance hebben dat we't halen
Hiep, hiep hiep, hoezee!