Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2012, 21:21   #62
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
Bent u akkoord met de scheiding Kerk(geloof) - staat? Hoe denkt u over subsidies aan geloofsgemeenschappen?
Ik vind het Belgische model nog zo slecht niet. Het heeft gezorgd voor een ruimte waarin de religieuze vrijheid van de een die van de ander niet stoort. In Frankrijk is men daar b.v. nog steeds niet

Citaat:
Waarom nemen er niet meer Moslims openlijk afstand van extremistische moslims en worden deze niet publiekelijk veroordeeld door de moslimgemeenschap?
Daar verschillen wij van mening. Ik zie een zeer sterke afwijzing van extremistische groepen. Hoeveel Amerikanen hebben er voor George W. Bush gestemd en hoeveel moslims zouden er voor Osama bin Ladin stemmen? En dit terwijl George W. ontzaglijk meer doden op zijn geweten heeft dan Osama bin Ladin. (En dan zeg ik nog niets over de connecties tussen de families Bush en bin Ladin...)

Citaat:
Aanvaarden naar uw mening de meeste moslims de westerse cultuur zoals hij is, of willen ze daar eerder verandering in zien?
Naar mijn mening bestaat "het Westen" niet, en zeker niet zoiets als "de Westerse cultuur". "Het Westen" is een politieke fictie en strijdterm van de Angelsakstische thalassocratiën en hun Zionistische speerpunt. Zij willen Europa meesleuren in nieuwe imperialistische projecten in de moslimwereld, projecten die niet in het belang van Europa zijn.

Ik spreek dus eerder over Europa en Europese cultuur. Wat de Europese cultuur betreft, de islam maakt daar reeds sinds het begin deel van uit. De grote invloed van Andalusië en Sicilië op de Renaissance is genoegzaam bekend. Denk ook aan het cultuurhistorische en politieke belang van keizer Friedrich II Hohenstaufen en zijn moslimadviseurs.

Ook in Rusland, Polen, Litouwen, de Balkan, ... zijn moslims reeds eeuwen een constitutief deel van de Europese cultuur.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden