Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2012, 22:10   #75
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Dat doe ik juist. Dit (subsidiëring zonnepanelen) is een van de grootste sociale onrechtvaardigheden van de laatste jaren, mooi bedekt met groen beschermlaagje.
Kijk man, ik was totaal tegen die panelen o.a. omdat :
1. Ik de overheid niet vertrouwde
2. Het een idiote oplossing is voor een kunstmatig gecreërd probleem

Door veel zagen van mijn vrouw, heb ik uiteindelijk eens een paar berekeningen laten maken en waarachtig. Er was serieus wat aan te verdienen, meer dan wat ik voor mijn geld op de bank kreeg. Bijgevolg heb ik het gedaan, omdat ik vond dat de overheid maar niet zo idioot moest zijn om met zo'n plan naar buiten te komen.

Ze hebben nu inderdaad vastgesteld dat het niet werkt.

En wat nu ? Ze schuiven de schuld af op de eigenaars van de zonnepanelen, terwijl ze zelf de schuld ervan zijn.

Ik ga wat minder overhouden, maar het kan in feite niet wat hier gebeurt. Afspraken zijn afspraken.

Na vijf jaar subsidies (nu 6 jaar) is mijn investering terubetaalt en dan metertje buiten.

Gevolg : 7 certificaten per jaar minder om te verkopen aan de producenten zodat die kunnen voldoen aan hun eis om een minimum aan groene energie te produceren

En : ik stoot met mijn generator nog meer CO2 uit dan ooit tevoren en het kost me geen moer meer dan wanneer ik de stroom van het niet zo afnemen, met al die gefantaseerde kosten

Laatst gewijzigd door Stingray : 29 mei 2012 om 22:12.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden