Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2012, 11:04   #152
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Eigenaardig. Jij lijkt mij wel toen ik op de humaniora zat...de zwembadscene...gelijkaardig aan mijn ervaring toen ik een jaar of 14 schat ik was...en 'verstooide professor' dat was ik zogezegd ook. Men noemde me zelfs professor, zelfs sommige leraars. Ik was nochtans geen belerende type, maar eerder afzijdig en pacifistisch op een enkele uitzondering na. Mijn probleem waren mijn vragen. vooral in de godsdiensles. Op een bepaald moment kreeg ik zelfs een handopsteekverbod. Katholieke school eveneens. Internaat.
Misschien zijn Nietzsche, Kallikles, Johan Bollen en Kiko wel een en dezelfde persoon. Misschien moeten we daar eens een draad over beginnen, welke dubbelnicks discussiëren allemaal met elkaar? Wie weet zijn alle posts wel terug te voeren tot één persoon, en vergeten wij - of moet ik zeggen "ik" - dat we ook nog het andere personage zijn "geweest", als je snapt wat ik bedoel?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden