Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles
Als je het topic had gelezen, had je geweten dat de bedoeling was van een discussie te openen van hoe we in Europa, in concurrentie met VS en Canada, méér hooggeschoolde immigranten konden aantrekken, en met name uit onze buurlanden zoals de Maghreb.
|
Hieronder uw openingspost....waar lees jij dat allemaal...
Citaat:
"Analfabete" Marokkaanse doctoraatsstudenten overspoelen Frankrijk
Beste forummers,
De Franse kwaliteitskrant Le Monde (waarschijnlijk een islamitisch propagandamagazine volgens de gestoorde complotisten onder ons) meldt dat 41% van de doctoraatsstudenten in Frankrijk, met vooral Marokkanen (11%, allemaal analfabeten volgens de complotisten onder ons), op de voet gevolgd door Chinezen, Algerijnen en Tunesiërs.
Ook blijkt dat de immigranten een belangrijk aandeel van de hooggeschoolden in Frankrijk uitmaken, met ook daar de Maghreblanden op kop.
Allemaal analfabeten, weet je wel...
http://www.lemonde.fr/education/arti...1_1473685.html
|
Citaat:
Ik vind dat het aantal gediplomeerden bij de Marokkanen nog erg hoog ligt. Ik had het veel lager verwacht. Vergeet niet dat de eerste generaties Marokkanen allemaal analfabete arbeiders waren, hoe analfabeter, hoe beter want hoe gedweeër. Zo snel opstijgen naar 5,8% gediplomeerden, ik ben onder de indruk.
|
Inderdaad, het is niet zo slecht, heb ik anders beweert?
Op de rest van uw post: u probeert me alweer uit dagen met plat onvolwassen gedrag en probeert me alweer racisme aan te smeren, beiden een teken van zwakte. En nee, ik ben niet kwaad, maar jij wel gefrustreerd.
Ik reageer enkel in topics als ik denk een nuttige bijdrage te kunnen maken, dit topic is daar een uitstekend voorbeeld van, dit heeft niets met u te maken, je doet jezelf veel te veel eer aan.