Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2004, 20:58   #41
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ten eerste, het is ginds helemaal nog niet afgelopen, dus waarom je voorsteld dat ze irak maar evengoed kunnen verlaten is mij een raadsel. Indien je dat niet doorhebt...tja dan vrees ik dat er iets bij je scheelt hoor. Ze moeten zich op de achtergrond houden omdat men zo stilaan alles kan overgeven aan de irakies. De plaatsen waar ze het niet aankunnen moeten meteen geholpen worden, dat ze niet de hele tijd op en neer gaan reizen is daarom nogal logisch en ik kan me echt niet voorstellen dat je dat niet weet. Je kunt niemand beschermen tegen aanslagen, waarom niet? Omdat je niet weet waar, wanneer en door wie het zal gebeuren. Garant is dus een woordje dat niet kan gebruikt worden. Men probeert deze mensen te beschermen is beter.
Dan zijn ze goed opweg..

[font=Arial,Helvetica,sans-serif][size=2]An Iraqi political group says more than 37,000 Iraqi civilians were killed between the start of the US-led invasion in March 2003 and October 2003. [/size][/font]

[size=2]Al-Ubaidi, a UK-based physiology professor, provided a detailed breakdown of the 37,000 civilian deaths for each governorate (excluding the Kurdish areas) relating to the period between March and October 2003:[/size]

[size=2]Baghdad: 6103
[/size][size=2]Mosul: 2009
Basra: 6734
Nasiriya: 3581
Diwania: 1567
Wasit: 2494
Babil: 3552
Karbala and Najaf: 2263
Muthana: 659
Misan: 2741
Anbar: 2172
Kirkuk: 861