Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2012, 16:44   #591
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gast2 Bekijk bericht
ik weet echt niet meer wat gedaan, dit is geen normale relatie, ze is zeer rechtlijnig in denken, echt tunnelvisie, alles wat hij zegt is waarheid...
had ze in kompas verteld dat de papa met dubbele tong, dronken een boodschap had ingesproken op voicemail toen ze weg was...
begeleidster sprak me hier over aan, ten eerste wat moeten wij onze thuissituatie verantwoorden tegen kompas en ten tweede op zaterdag waren ze thuis al van 7h 's morgens begonnen met nieuw dak te steken op zijbouw, zelfs dochters en hun lieven hielpen mee, ik maakte intussen de tuin in orde, alles af wassen en 's avonds gezellig samen gegeten van frituur en ze moesten nog allen enkele uurtjes doen en zou het afgeraken ...tot we het tel kregen, denken die nu echt dat iemand van ons met alcohol op dak kruipt?????
ze zei letterlijk:ik hoop dat dit niet echt gebeurde....want een dakwerker...met alcohol...
Ja. Overmatig alcoholgebruik is zeker een minpunt.
Spijtig genoeg wordt tegenwoordig iedere druppel pint Jupiler of Maes beschouwd als ondergraven van je geloofwaardigheid. Het argument wordt al eens misbruikt door partner of kinderen. Een pint kan je tegenwoordig je geloofwaardigheid kosten, hoe braaf en goedmoedig je ook bent, zelfs bij een dakwerker, en hoe heet het in Limburg ook kan zijn. Spijtig.

Laatst gewijzigd door Rudy : 4 juni 2012 om 16:45.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden