Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962
Sugar, maak je niet te snel blij. Ik heb het artikel hier liggen, en het is alles behalve soft voor burqa toestanden. Hij noemt het letterlijk zo dat iemand die daarmee rondloopt "een tent " is.
Ja, de vergelijking met de swastika was niet juist en ik ben ook blij dat Vermeersch dat toegeeft. Maar als je de moeite wil doen met het artikel volledig te lezen, dan mag je van mijn part zeker proberen om er ongerijmdheden uit te halen. De interviewer is het alvast niet gelukt.
|
Peter, ik volg even niet meer. Maar één ding is wel zeker: gefrustreerde, labiele personen neem ik niet serieus en hun uitspraken neem ik met een kruiwagen zout. Deze verwarde persoon spreekt in het artikel over de christelijke-joodse traditie. In 2005 zei hij nog dat de bijbel volstond met jodenhaat. Dezelfde man die voor het weekend de niqab erger vond dan de swastika, vindt dat nu toch niet meer. Kom hé zeg. Ik stel voor deze man een eigen rubriek te geven in de krant waarin we wekelijks kunnen genieten van een portie Vlaamse humor.