Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2012, 14:09   #86
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Ben je zo preuts of zo dat je alle besef voor realiteit verliest als het hierover gaat?

In vele primitieve culturen, zoals die in Europa leren mannen vrouwen te onderwerpen door prostituees te verkrachten. In mijn draad over Nederland als een beschaving in ernstig verval vertel ik over zwarte en moslim acteurs die werken op politie-academies om via rollenspel de witte recruten te leren hun angst voor zwarten te overwinnen. Door zwarten van nabij mee te maken en door hen in rollenspellen te vernederen en te overmeesteren, zijn ze geschikt voor de confrontatie met de echte zwarte en moslim burgers op straat. Mensen van mijn doelgroep die zich afvragen waarom sommige witte agenten zo agressief klinken of handelen begrijpen nu hoe dat zo is gekomen. Mensen die willen begrijpen waarom er nog steeds vrouwenonderdrukking en geweld tegen vrouwen is weten nu hoe dit in stand wordt gehouden. vreemd genoeg met hulp en instemming van vrouwen, die vaak ook de eerste groep is die jonge vrouwen de handel binnenloodst. Oudere vrouwen winnen het vertrouwen van jonge vrouwen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 juni 2012 om 14:11.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden