Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio
Waarom antwoord geen van jullie op mijn eerdere vraag? Als je naar de juwelier gaat, en die draagt een keppeltje, ga je daar dan ook de boel voor op stelten zetten?
|
Ik zal eens een poging doen, maar of het tot je zal doordringen is iets waar ik grote twijfel over heb. Ten eerste overdrijf je weer zoals al je soortgenoten, als je van "de boel op stelten zetten" spreekt, dat is weer onlangs toch maar weer eens bewezen in Molenbeek wie daar zo bekwaam in is. Ik en niemand heeft naar mijn weten heeft reeds de boel op stelten gezet omdat een moslima met een hoofddoek in de AH zat, en daar ging het toch over. Ik verwacht echter nu wel van jou en je gelijkgezinden dat jij voor de grootste heibel zouden zorgen moesten wij niet-moslims daar een bezwaar ter plaatse mochten durven voor uiten.
En een onnozel keppeltje of een kruisje met een heel opzichtige en schreeuwlelijke hoofddoek vergelijken, dat is iets wat op andere plaatsen in dit forum reeds gezegd is, nl. dat die vergelijking niet opgaat. Begin dus weer niet met appelen met peren te vergelijken.
Als je met mijn antwoord niet tevreden bent kan ik er ook niets aan doen.