Citaat:
Als iedereen dus zijn haren wegstopt omdat de testosteronboys anders constant lopen te ejaculeren, zouden de moslima's volgens jou nog een extra half maantje op hun kleding moeten naaien omdat ze anders niet herkenbaar zijn als moslima?
Is dat wat je bedoelt?
|
...WAT?
Citaat:
|
de historische achtergrond van de gezichtssluier
|
...wie heeft het hier over een
gezichtssluier?
Citaat:
Ik toon enkel het vers waarop de suikermoslima's zich zouden kunnen baseren. Ze lopen allemaal te kwelen dat Allah het aan hen gevraagd heeft
maar ik vind dus geen enkel ander vers dat ze zouden kunnen "interpreteren".
|
24/30-31:
Citaat:
|
En tegen de gelovige vrouwen dat ze hun blikken neerslaan en hun intieme delen bedekt houden en hun sieraad niet tonen, behalve wat (toch al) zichtbaar is. En laten zij hun sluiers over hun boezems trekken en hun sieraad niet vertonen…
|
'sieraad' wordt hier door velen geïnterpreteerd als 'verleidelijkheid'. Wat dan weer aanleiding geeft om te veronderstellen dat alles wat mannen in verleiding kan brengen bedekt moet worden.
Het citaat ondersteunt trouwens overduidelijk wat ik eerder al zei, nl. dat het motief er vooral een was van het voorkomen van ongewenste aandacht door het bedekken van lichaamsdelen.
Citaat:
|
Ik heb je de hadith over het verkrachten van de "oorlogsbuit" gepost, waarbij mohammed zelfs niet wou dat ze de moeite deden om coitus interruptus toe te passen bij die overwonnen vrouwen.
|
En waar zeggen die dat de hoofddoek een paswoord is om niet te worden verkracht?