Los bericht bekijken
Oud 7 juni 2012, 09:36   #8
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Neen, helemaal niet. Zou trouwens impliceren dat jij er één hebt.

Wel met haat, altijd met haat. Er zijn twee soorten Moslimhaters, zoals ik heb kunnen observeren:
  • Atheïsten met een meerderwaardigheidscomplex (vaak salonliberalen en radicale marxisten). Deze maken zich trouwens vooral zorgen over de christenen.
  • Ordinaire racisten van het VB-type.

Ik ben geen Marxist, noch heb ik iets te maken met het kleffig salonlinks.

Er is weldegelijk een probleem. Islam is een symptoom, niet hét probleem. De racistische/egoïstische haat is een ander probleem.
ik en (gelukkig nog) een paar miljard anderen...

Uw moslimhatende analyses komen recht uit een (links) studentenkot...

Er zijn nog mensen die het provocerend superioriteitsgevoel van gelovigen kotsbeu zijn...en aangezien ik niet in de jodenwijk in Antwerpen woon en geen radicale christenen ken, schiet er nog maar één groep over (uitgezonderd jehova's maar die zijn niet visueel aanstootgevend)

Ik heb een degoüt voor iedereen die radicaal door het leven gaat...religieus of ideologisch...

En laat dat schijnheilig politiek correct ariooltje maar achterwege..iedereen haat wel iets of iemand..a.u.b. niet doen alsof dat een exclusief rechts conservatieve eigenschap is...als we zien wie er terreurdaden en/of politiek geweld heeft gepleegd, is het tegendeel eerder waar..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 7 juni 2012 om 09:39.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden