Los bericht bekijken
Oud 7 juni 2012, 13:09   #1
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard Abou Jajah: Sharia4belgium en Belgische establishment vullen elkaar aan

Artikel in Knack:

http://www.knack.be/nieuws/belgie/sh...112470886.htm#

enkele citaten:

Citaat:
Een week na de feiten komt er kritiek op Sharia4Belgium van de Arabische Europese Liga (AEL). ‘Dat die clowns zich van de AEL distantiëren is voor mij geen verrassing,’ zegt woordvoerder Abou Jajah. Als emancipatorische en strijdbare beweging heeft de AEL altijd tegenwind gekregen vanuit ultra conservatieve hoek in de Moslim gemeenschap.
Citaat:
Dit soort kringen zijn een objectieve bondgenoot van het racistische establishment. Ze legitimeren het racisme, ze zijn een lopende en pratende bundel van argumenten voor Islamofobie, en tegelijkertijd stellen ze geen enkele maatschappij-kritische visie voor buiten wat moraliserende verhaaltjes.
Citaat:
Sharia4Belgium en de Belgische politieke klasse verdienen elkaar en vullen elkaar op in het verkrachten van een maatschapelijk debat om een verbasterde culturalistische religieuse debat van te maken,’ zegt Abou Jajah nog.
Bravo Abou Jajah.

De wereld is echt niet zo zwart wit dat de mensen zouden moeten kiezen tussen rabiate islamofobe en racistische westerse establishment en fundamentalistische en achterlijke godsdienst fanatici.

Destijds hebben deze 2 volop gespuwd op Abou Jajah en diens AEL, maar ik hoop voor hun dat de AEL nog sterker dan voorheen terug komt. Ik wil die "white supremacist" ratten en diens fundamentalistische tegenhangers opnieuw zien wild worden van de zenuwen...

styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden