Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2002, 22:27   #15
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libertinus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Persoonlijk ben ik niet op zoek naar een 'Fortuyn-achtige' figuur, want zoals je weet, is het LPF n�* de dood van Fortuyn in stukken en brokken uit elkaar gevallen. Dat is nu eenmaal het nadeel als je kiest voor "één volk, één staat, één leider" (waar heb ik dat nog gehoord ? <grijns> )

De LPF stelde, buiten Fortuyn zelf, niks voor, zoveel is duidelijk.

Dat is de grootste fout van Pim: gebrek aan bekwame mensen bij zijn partij.
Spijtig, maar uit deze fouten kunnen we leren.
Precies Libertinus.

Ondertussen zie ik dat de Vlaams Blokkers je ruimschoots van antwoord hebben gediend. Jammer genoeg hebben ze zich niet gebaseerd op de programmapunten van het Vlaams Blok. Dat gebeurt wel meer. Blokkers hebben namelijk de hardnekkige gewoonte om hun eigen waarheid voor lief te nemen, en dan schrikken ze al eens als iemand anders hen op de standpunten van de partij of uitspraken van individuele mandatarissen wijst.

Ik heb nu geen tijd meer over, maar ik kom er nog wel op terug.

Ps: neem ook de laatste versie van het partijprogramma van het VB met een flinke schep zout. Zoals je misschien weet wordt het proces tegen de drie vzw's (die het Blok van centen voorzien), a.s. 10 september hervat. Vandaar dat ze zich de laatste tijd wat gedeisd houden. Behalve dan ene TheClavecimbel (ook Knut Noordland genoemd) die op de loonlijst van het VB staat en onder de kantooruurtjes (en dus betaald door het Blok), hier probeert het schoon weer te bepalen (maar die zie je morgen weer vanaf plus/min 9u00 tot plus/min 17u00

Tot ziens