Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2012, 23:16   #303
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Omdat je heel goed weet dat de overgrote meerdrheid "abnormaal" als "verkeerd" zal interpreteren. En daar mik je heel bewust op; gelet op post nr 45.
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=45
met zinnen zoals :
Mag ik beleeft en respect vol blijven , Ik aanvaard en neem aan dat er mensen zijn die de voorkeur van homosexualiteit hebben . maar dat maakt het nog altijd niet normaal of natuurlijk .

Sex is een drift , een drift om ons voort te planten en dat kan je niet door in de anus van een andere man te neuken . dat weet iedere jongen , nog voor zijn eerste zaadlozing . Dus is homosexualiteit een tegennatuurlijke houding .

Dat onze beschaving geleid heeft om sex ook te gaan beoefenen als genot met je partner en niet louter enkel om voort te planten , is enkel maar toe te juichen en heel fijn , maar dat veranders niets aan ja of nee tegen homosexualiteit .

Het feit is dat homosexualiteit enkel toeneemt door een overdreven perverte publiciteits mentaliteit van rukkers die graag in de belangstelling staan .
En zeker niet omdat zij de exploitanten zijn van de revolutionaire natuur beoefeners die zich superieur aan hetero's gaan gedragen .

Trouwens , ik vind de puber versie homosexualiteit heel normaal tot je 14 of 15 , als ontdekking om samen met een vriendje even af te rukken , maar eens dat ding werk wordt de nieuwsgierigheid naar het andere geslacht de natuurlijke drift .

En Bovendien , vind ik homosexualiteit bij vrouwen veel natuurlijker , omdat vrouwen veel complexer in elkaar zitten en veel meer over elkaar en over hun lichaam te leren hebben dan mannen . Menstruatie , zwanger raken , strelen , maagdelijkheid , de sensuele natuurlijke behoefte ontwikkelen is bij meisjes nagenoeg onmogelijk , als je die eerste stappen zet met een jongen die al onmiddelijk met zijn lid in aanslag staat om binnen te dringen . die ontdekkings behoefte is bij meisjes veel complexer en veel intenser , dus dat zij die tijd nemen en zich ontwikkelen is enkel in s'mans voordeel .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden