Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2012, 14:02   #381
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
De vraag is , of ik dergelijke berichten moet aanvaarden .

Voor mij is dat een persoonlijke belediging . en de berichten zeggen veel over de gedachte en levensstijl van BocxoA-1

Ik aanvaard alle open en privé gesprekken , zolang ze maar een beetje moreel verantwoord zijn .
Ik heb inderdaad net als U een debat geopend over homosexualiteit , een debat waarin het thema meteen werd aangevallen en verdraaid terwijl er amper over de inhoud werd gedebatteerd , maar wel steeds een ontwijking van de draad . Ik heb geen afgunst , en geen haat ten aanzien van Homo's , ik ben er alleen absoluut niet door aangetrokken en vind het een onnatuurlijk gedrag , en vind dat de anus niet de biologische of natuurlijke bestemming en doel was om in dat deel van het lichaam te neuken .

Dat standpunt is een persoonlijke mening van mij , en ik,wou eens een echt wetenschappelijk of medisch of biologisch ondebouwd debat om te zien of het standpunt dat velen hier stand houden , zijnde dat anale sex een natuurlijk doel en bestemming van de anus is .
Onder wetenschappelijk , versta ik niet , simpelweg " er zijn er zoveel % die het doen , dus is het natuurlijk " dat laatste vind ik zever net zoals een peiling in de politiek .

En wat krijg ik in mijn Privé box van BocxoA-1, DIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vind eerlijk gezegt deze berichten totaal ongepast in een debat forum zoals dit , en total los van elk democraties en open gesprek .

En bovendien totaal ongehoord , dergelijk zaken te sturen aan iemand die je niet kent .

Ik zou dan ook het verbod van BocxoA-1 om hier nog langer op dit forum te mogen zijn , sterk op prijs stellen .

Poepseks

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi!

Ik werd door enkele medeforummers gevraagd om u te contacteren. Zij hebben mij gezegd dat u nogal verlegen bent, maar eens anale seks bij jou wilt proberen. En dat dit discreet moet worden gehouden. Ik heb vrij veel ervaring (ook met vibrators), kan ik je helpen?

MVG

Joren

Beste,

Ik snap dat het idee van anale seks eerst eng is en inderdaad, het kan nogal tricky zijn. Maar ik begrijp perfect de problemen en zal er uiteraard rekening mee houden. Goed, watergebaseerd glijmiddel en een zalf nadien doet wonderen. Ik zal uiteraard ook niet te hard en te diep gaan in het begin, zodat u goed kan wennen aan de ervaring.

MVG,

Joren

Iemand die aan een hem totaal onbekende zulke zaken voorstelt, van welke kunne dan ook, is niet goed bij zijn hoofd en neemt op zijn minst een loopje met de gezondheid van zichzelf en zijn partners...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden