Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2012, 09:13   #19
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik supporter voor Nederland, maar ik vond nu toch ook wel dat "jullie" wat overdrijven met jullie ploeg als potentieel EK-winnaar uit te roepen.

leedvermaak heb ik dus niet, maar geheel onverwacht is deze nederlaag toch niet hoor. Ze zijn allemaal 2 jaar ouder geworden hé, het snedige is er af. En Robben, tja, zelfs in Duitsland lachen ze met hem, ook en vooral vandaag.

Dat je in Vlaanderen nog altijd pippo's hebt die op alle denkbare manieren hun "ollanderhaat" willen botvieren, ach, dat zijn mensen die nu eenmaal een zielig leventje hebben en nu eenmaal het nog altijd niet kunnen verkroppen dat België er alweer niet bij zal zijn.

de kans dat we er in 2014 wel zullen bijzijn, is iets groter (relatief makkelijke poule) maar is nog altijd klein, we hebben gewoonweg de ploeg er niet voor. Het is niet omdat er nu een paar spelers bij grote clubs gaan spelen, dat we opeens een goede ploeg hebben.
De nederlaag is alles behalve verdient, Nederland speelde veel beter.
Nederland had ontzettend veel kansen, Denemarken maar een stuk of 2 a 3.

En in Duitsland lachen ze met Robben?? Robben heeft ontzettend veel betekent voor Bayern München. Robben is gewoon een geweldige voetballer.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden