Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2012, 15:56   #36
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Dit alles lezend ga ik binnenkort een appel d’offres uitschrijven voor een nucleair ploffertje in zakformaat, u weet wel, zo’n dingetje dat in een vulpen te vatten valt, en waarmee ik de nodige actie kan ondernemen als iemand mij nog eens durft tegenspreken. Dank aan de kenners alhier om mij alvast een idee geven van het budget dat ik daarvoor moet voorzien.
Dat gaat wel een grote vulpen worden hoor. Zeker als je er ook voor wil zorgen dat je niet zelf het eerste slachtoffer bent van de plof.
Men neme 1 kg zuiver PU239, dat kan je zonder problemen bestellen in de tweedehandswinkel van La Hague, en men rolle die in een mooie gladde cylinder. Daarrond leg je een paar ton Octanitrocubane, kwestie van de PU een beetje te kunnen comprimeren, een factor 4 of 5. Men werke af met een beslag van Beryllium om de neutroontjes binnen te houden en steke aan met perfect gesynchroniseerde klystrons. Voor een beetje knutselaar moet dat wel in mekaar te flansen zijn Maar niet met de Franse slag he, dan zegt dat boem bij het koken.

Laatst gewijzigd door fonne : 10 juni 2012 om 15:56.
fonne is offline   Met citaat antwoorden