Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2012, 16:34   #615
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Normaalgezien wordt er tegen de meeste misvormingen geselecteerd, maar dat ga ik ook niet tegen de gehandicapte kindjes zeggen hoor. Ik ben geen boeman.
Maar je gaat toch ook in een forum zoals het deze stellig blijven beweren dat die natuurlijke selectie niet bestaat wel?
Wat je tegen die kindjes beter wel zegt, en genuanceerder naar gelang hun leeftijd en bevattingsvermogen, is dat ze wel degelijk gehandicapt zijn en anders MAAR DAAROM NIET MINDER.
En je leert ze van kleins af aan om zo goed mogelijk met die handicap om te gaan in technische zin en om die handicap niet te misbruiken om een slachtofferrol te gaan spelen waar ze geen recht op hebben.

Éen van mijn gehandicapte vrienden zei mij eens; " de echte handicap zit in je hoofd. In realiteit is de fysieke of psychische handicap gewoon een technisch defect zonder morele waarde..."

Ik heb nog altijd geen betere omschrijving gevonden.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden