Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris
Ik geloof in het bestaan van rassen. De wet trouwens ook.
En ik geef het 'eigen soort eerst' gedrag in de natuur weer zoals het is. Er zijn vogels die anders soorten vogels eten weet u.
Mannelijke leeuwen verslinden, wanneer ze de leiding van hun troep overnemen, de welpen van de vorige leider.
Blijkbaar zijn die dus niet zijn 'soort'.
Eigen volk eerst is de meest natuurlijke reactie mogelijk.
Ik neem aan dat jij liever je eigen kind de hongerdood ziet sterven dan de arme kindjes in Afrika?
Ga jij mij vertellen dat jij niet meer waarde zou hechten aan het leven van je eigen kind dan aan het leven van een wildvreemd kind aan het andere eind van de wereld dat je nog nooit zag?
Dat noem ik nu hypocrisie zie...
Wat nu net is waarrond het in deze draad draait...
|
Neen, maar dat ligt niet aan het ras van die kinderen. Trouwens, de keuze tussen 'dat kind' of 'je eigen kind' komt toch niet in ons beschaafde West-Europa voor. Dat is zo'n idiote hypothetische vraag. Geen van beide zou mogen sterven.
We moeten kindersterfte in het algemeen bestreden, in Europa én in Afrika. In Vlaanderen heb je profiterende allochtonen, maar ook profiterende autochtonen. Waarom zou een allochtone Vlaming niet mogen profiteren als een autochtone dat wél mag? Het sociaal systeem zit gewoon fout! Daarnaast zijn er vele allochtonen die zelfs beter geïntegreerd zijn in het sociale weefsel van Vlaanderen dan heel wat autochtonen; moet we die mensen uitsluiten louter vanwege hun ras?
Ik ben tegen racisme, maar ik beschouw vele linkse mensen en organisaties als het CGKR ook als racistisch. Links is racistisch omdat het 'zwarte' mensen automatisch als slachtoffers ziet. Racisme is helemaal niet alleen maar tegen minderheidsgroepen gericht; minderheden zijn vaak ook tegenover elkaar racistisch én tegenover de blanke meerderheid. Dat past echter niet in het grote ideologische plaatje van links, waarbij de slachtofferrollen en daders al op voorhand bekend zijn.