Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio
En wat is dan het beste voor die vrouwen? Ze met een hoofddoek te laten gaan werken, of die hoofddoek verbieden, waardoor die vrouwen misschien van hun man niet meer MOGEN gaan werken, en dus de onderdrukking nog groter is?
Welke vrouw gaat de meeste kans hebben toch een beetje te emanciperen: de vrouw die, met hoofddoek, uit werken gaat en daardoor met anderen, en andersgezinden, in contact komt, of de vrouw die, omdat ze geen hoofddoek mag dragen, het huis niet buiten mag?
Je noemt suqar hypocriet, maar lijkt zelf niet te beseffen hoe hypocriet het is om onderdrukking van vrouwen aan te halen als reden om een verbod in te voeren dat zal leiden tot nog meer onderdrukking van vrouwen...
|
mijn man mag enkel gaan werken als hij zich in een witte jas met dito puntmuts hult. Wat is het beste voor mijn man? dat hij mag gaan werken in die witte jas+puntmuts of dat hij binnen moet zitten en voor de kinderen en mijn huishouding zorgen?
Welke man gaat de meeste kans hebben toch een beetje te emanciperen: de man die, met witte jas+puntmuts, uit werken gaat en daardoor met anderen, en andersgezinden, in contact komt, of de man die, omdat hij geen witte jas mag dragen, het huis niet buiten mag?
Citaat:
Je noemt suqar hypocriet, maar lijkt zelf niet te beseffen hoe hypocriet het is om onderdrukking van vrouwen aan te halen als reden om een verbod in te voeren dat zal leiden tot nog meer onderdrukking van vrouwen..
|
U vergist zich. Niet IK moet me aanpassen aan de grillen van de muzelmannen, maar de muzelmannen moeten zich aanpassen aan de hier geldende regels en omgangsvormen.
Heel uw discours is platte populistische propaganda voor islamizering!