Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2012, 18:52   #416
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Geen recente voorbeelden dus.
Maakt niks uit je uitspraak was fout en zolang je niet kan aantonen dat zuid afrika niet opgaat voor syrie is dat alles wat nodig is.

Citaat:
Waar Syrië lid van is maakt mij geen zak uit. De VN is gewoon geen democratische vertegenwoordiging.
En dat maakt niks uit.

Citaat:
Je verschuilen achter de gevestigde regels, maar eigenlijk durf je de mening niet vragen van de bevolking hier.
En ondertussen elders gaan uitleggen hoe het moet.
Totale onzin, je haalt excuses aan zowel bij de VN als voor belgie. Excuses omdat de bestaande regels je niet aanstaan.

Citaat:

Af en toe is struisvogelpolitiek een goede zaak.
Tuurlijk herhaal dat genoeg misschien geloof je het zelf ooit.

Citaat:
QED. Je humanisme is maar een façade.
Voor wat? Ik heb niks te winnen of verliezen of ze nu ingrijpen of niet.

Citaat:
Aanvaard je dan ook de regels van de gevestigde orde in Syrië?
Grappig dat je democratisch weglaat. En van zodra die hun eigen bevolking uitmoorden: nee

Citaat:
Daar wil ik gerust elders over discussiëren. Hier gaat het over het beginnen van alweer een nieuw conflict waar we niks mee te maken hebben.
We zijn mensen we hebben er alles mee te maken.

Citaat:
En hoe komen die dictaturen daar?

Wie heeft Kadhaffi en Saddam Hoessein ook alweer bewapend?
Mensen zoals jou.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden