Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem
Ik ga niet naar een juwelier met een keppeltje. Dat heeft te maken met het feit dat een Jood mijn ouders heeft aangeraden om Congolezen te belazeren met een schepel waar onderaan een deuk in moest zitten. Bij elke schep (ik weet niet meer om welk produkt het ging) werden de mensen bedrogen. Ik ben hier dus vrij bevooroordeeld. Dat geef ik toe.
En verder zijn er genoeg andere juweliers en verder denkt er geen haar op mijn hoofd aan om diamanten, goud of zilver te kopen. Zelfs niet als investering.
Trouwens gaat een mens bij mijn weten niet elke dagnaar een juwelier, maar wel naar een supermarkt.
De vergelijking gaat niet op.
|
Over welke vergelijking heb je het ?
Scorpio had het over hoe het niet mee huilen met de wolven dat men het schandalig móet vinden dat een privébedrijf moslima's zou toelaten of dat ge anders wordt ingedeeld onder fanatiek islam gattenlikker.
Terwijl die 'vrije keuze' van een privébedrijf net een vrij liberalistisch gedachtegoed is en bovendien wordt aangewend als alibi opdat een privébedrijf het ook vrij kunnen verbieden.
Dat houdt natuurlijk totaal geen steek hé
Als je dat wilt vermijden dan zal het moeten komen van overheidshalve óf van een algemeen gedachtegoed dat noodgedwongen, op straffe van verlies aan cliënteel, uiteindelijk wordt overgenomen door alle privébedrijven incluis de AH