Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Welke vooruitgang? De man heeft meer dan 30 jaar aan een stuk niets anders gedaan dan zijn eigen te verrijken en zijn volk arm, dom en onderdrukt te houden, met veel, heel veel bloed aan zijn handen.
U maakt op het forum deel uit van het fijn groepje extreem-linksen, moslims, nazi's, anarchisten en andere onvoorwaardelijke anti-westerse malloten die met alle mogelijke middelen de bloederige slachters van moslimdictaturen, kommunistische heerschappijen en vervlogen nazi-regimes beschermen, verdedigen, goedpraten of de schuld weglullen, en tegelijk alles in het werk stellen om de mooie democratieën in het Westen waar ondanks maatschappelijke en financiële problemen een ongekende vrijheid en voorspoed bestaat te bashen en in het slechts mogelijke dagllicht te plaatsen.
Lelijk clubje. Ik heb het onlangs ook nog aan zonbron en -Jo -geschreven, ze maken er ook deel van uit.
|
Blij vast te stellen dat ik niet tot Uw clubje behoor, dankzij dit clubje is de echte vrijheid inderdaad ongekend in vele landen. Wat een opluchting. You just made my day ! Thanks.
Als we in het Westen over directe democratie beschikken kunnen we pas over vrijheid beginnen te spreken en zou veel van de huidige onzin en geweld zich niet meer voordoen.
Particratie, lobby's, superbanken en criminele volksverradende politiekers... dat is tyrannie mijn beste. Ooit zal het volk zich daartegen verzetten en hopelijk zijn ze dan zo slim om de religieuze invloeden uit het beleid te bannen voor eens en altijd. Amen.
Oja, Power to the people. Hopelijk waait er spoedig een verlichtende wind uit de VS over... Real Freedom !