Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2012, 17:23   #107
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Een interessante bedenking is natuurlijk dat de harde limiet van 120 kmh niet enkel gebaseerd is op het veiligheidsaspect, maar vooral op milieunormen.
Ga je over de 90, dan gaat je CO2-uitstoot drastisch omhoog. Vanaf 120 overtreft het lawaai van de luchtstroom op de carosserie dat van de motor van de wagen. Claimen dat je best harder kan zonder dat het onveilig is, is dus een non-argument.
Hoe denken de tegenstanders dat dit beter gecontroleerd kan worden dan met trajectcontrole?
Dat is groene en rode prietpraat en ik heb dat al uitvoerig uitgelegd op het forum en zelfs in deze draad waarom dat dat zo is. Het feit dat daar vrijwel niemand op reageerde acht ik meer dan genoeg een bewijs dat ik gelijk had. Zoek het maar eens op en dan kan je een poging doen om die waarheid van een koe te ontkrachten. De verkeersdienst verantwoordelijken van de stad A hebben trouwens op de TV eens toegegeven dat hun enigste doel de ontmoediging van de automobilist was. Een normale bij de pinken wakkere burger zou dan uitermate verontwaardigd zijn. Maar iedereen sliep voort ... Behalve ik, wat mijn theorie over het moedwillig pesten van de automobilist door de overheid bevestigde. Het groene bedrog: mooi voorbeeld = Mortsel

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 18 juni 2012 om 17:28.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden