Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2003, 22:21   #1
cedric
Vreemdeling

cedric's schermafbeelding

Standaard

Bij mijn weten valt Bush aan voor 2 redenen:
1) De alombekende: olie, het is wetenschappelijk bewezen dat Amerika maar genoeg olie heeft voor 30 jaar, dus moeten ze ergens anders gaan zoeken, hierbij komt nog dat Bush zijn campagne gefinancierd werd door Amerikaanse olieproducenten. ( Tijdens deze campagne zijn er zelfs stemmen vervalst, al Gore was de echte winnaar!!!) Dus nu betaalt hij zijn Campagne terug. Hierbij haalt hij er nog een groot voordeel uit: Irak heeft de grootste oliereserves dus uiteindelijk komt het er op neer dat er verschillende landen van Amerika gaan afhangen voor hun olie, dus kan Amerika woekerwinsten make, als het de monopolie heeft op de oliemarkt.
2) Bush zij tweede grootste sponsers waren wapenfabriekanten, dus nu betaalt hij ze terug...

En nu nog een reactie : BUsh wint zoiezo, let op mijn woorden, als hij ziet dat hij het mensvriendelijk niet kan halen, bombardeerd hij gewoon Bagdad plat, met of zonder inwoners. Al verliest hij duizenden soldaten wat kan het hem schelen. En vertel mij nu eens , als hij bagdad(met inwoners en al) platbombardeerd, wat dan? Dnkt ge nu echt dat iemand hem iets in de weg gaat leggen, of straffen. De VN heeft nu al niets meer te zeggen en de helft van de wereld is afhankelijk van Amerika.
Je zou zelfs al kunnen stellen dat Amerika op weg is om wereldleider te worden: &) Als hij de olie heeft worden er al veel afhankelijk van hem.
2) Wie controleert de USA op Kernwapens?
3) Bush heeft zijn raket schild af
Zeg nu zelf, de rest van de wereld kan nog afhankelijk worden van Amerika, want niemand KAN hun geen duimbreed leggen.

Indien u een reactie hebt zal ik ze zeker beantwoorden,
met vriendelijke groeten,
cedric
cedric is offline   Met citaat antwoorden