Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus
Voor medisch onderzoek vertrouw je nooit op de eerlijkheid van mensen. Je vertrouwt zelfs niet op de eerlijkheid van je verpleegsters, dokters en onderzoekers.
Ik ga er niet van uit dat de resultaten omgekeerd moeten zijn, dat zijn woorden die jij me in de mond legt. Een straw man, ook een favoriete tactiek van uw kant. Ik ga ervan uit dat een onderzoek dat alleen vertrouwt op de eerlijkheid van mensen zeer onbetrouwbaar is. Mensen die daarbovenop nog eens behoren tot een groep die actief ijvert tegen het onderwerp dat onderzocht wordt. Er is geen enkele controle, terwijl een groot deel van de geclaimde condities makkelijk te bevestigen zijn.
|
Dus je gaat ervan uit dat ze allemaal liegen. De resultaten zijn nu immers wat ze zijn. Zeg dat dan gewoon in plaats van al die omfloerste termen te gebruiken. Het strookt niet met uw overtuiging = leugens. Hetzelfde als een religie.
Wij zijn geconditioneerd om vaccins zomaar te accepteren. Het is een beetje deel van onze cultuur omdat we het van kindsaf kennen.