Discussie: Banmeldingen II
Los bericht bekijken
Oud 22 juni 2012, 10:54   #183
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
En nog veel meer dan dat. Hij verkneukelt zich met het feit dat de forumer J. overleden is. Elke keer opnieuw. Dit is een zeer slechte karaktereigenschap. En inderdaad in zijn citroen-topic: het wensen dat andere mensen sterven of vermoord worden. En hij meent dit allemaal.

Egmond is zeer hilarisch en grappig, maar anderzijds intrinsiek slecht. Maar nogal ongevaarlijk omdat hij machteloos is. Gelukkig.
Zijn constant gescheld naar anderen toe, zijn haat naar talrijke bevolkingsgroepen, hebben ervoor gezorgd dat hij talrijke forumregels ernstig heeft met de voeten getreden. En nu, de laatste tijd liep het echt weer de spuigaten uit. Hij is nu weer eens verbannen, hij mag weer wat afkoelen. Misschien moesten we eens een weddenschap houden voor hoelang hij de volgende keer blijft.
Ja, zich verkneukelen omdat iemand gestorven is, dat kan echt niet. Ik wist niet dat hij ooit zoiets gedaan had en dat doet me toch even schrikken.
Tot hiertoe heb ik Egmond altijd gezien als een soort dorpsidioot. We hebben er hier in de buurt ooit één gehad, te zot om los te lopen, en toch had die persoon een klassieke opleiding gehad en was die helemaal niet dom. Maar zot als een achterdeur. In die categorie heb ik Egmond altijd geplaatst.