Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2012, 18:14   #26
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ergens op een ryanairvlucht gaan zitten en het verschil met een brussels airlines ticket bijleggen aan
- parking in the middle of nowhere voor een week
- overprijsd monopolie openbaar vervoer op bestemming
- wachttijden voor vermeld openbaar vervoer
- tijd benodigd door vermeld openbaar vervoer naar 200 km verderop rome zuid, barcelona noord, boedapest west of berlijn(-sur-mer).
Klinkt tot hiertoe zeer bekend, wegens vliegje dat zijn normale arabische emiraten airline (beste van de wereld) inruilde voor ryanair tickets, die dan nog even duur bleken te zijn als brussels airlines op een strategisch geboekt moment.
Is overigens helaas zoooooooo waar!!
Citaat:
- vieze belegde broodjes aan 7.5 €
Pardon?

Intussen ook al vee behandeld worden, een plaats moet veroveren want onmogelijk vooraf te boeken, plaatsen waar je rechtop moet zitten of je knieën afzetten, constant gestoord worden met hyperluide annonces voor broodjesverkoop, hyperluide annonces voor drankenverkoop, hyperluide annonces voor loterijticketjesverkoop, en ook nog hyperluide ellenlange annonces voor taxfree brol verkoop,[/quote]

Wat???? Dat is het eerste dat ik daarvan hoor!!! wtf ... Dat is toch überonconfortabel?

Citaat:
en het gezelschap hebben van mensen die denken dat ze moeten applaudiseren als de piloot er ongelooflijk genoeg in geslaagd is het vliegtuig neer te zetten
Voor ryanair een prestatie.
Ik ken iemand die steeds in Eindhoven landt met Ryanair: zijn vaststellingen: nooit een "loodrechte" landing meegemaakt. Altijd zou men net iets overhellen waardoor één wiel op de tarmac ploft, en het andere erachterna dus, waardoor het toestel even op zijn grondvesten davert...

Volgens mijn vriend werd hij in "Brussel-Zuid" (lees: Charleroi op 45 minuten bus van zuid) neergesmeten. Op ongeveer 2 meter hoogte zou de piloot het vliegtuig gewoon hebben laten vallen. Kerosinebesparing?0

[quote]zonder het te veranderen in een grote vuurbal.

Ik vlieg nooit meer.

Citaat:
Heerlijk, vakantie.