27 juni 2012, 14:42
|
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon
Ik zal wat moeten bijdraaien, ik wist niet dat mannelijke besnijding zo'n problemen kon veroorzaken. Onverdoofd met de vingernagel of scheermesje is natuurlijk uit den boze, ik verbaas me nog steeds over die martelpraktijken.
Persoonlijk ondervind ik niet echt nadelen dus maar er is wel degelijk een verandering van de sexuele beleving, de eikel is minder gevoelig en dat verbeterd niet met de jaren. Die gevolgen heb ik alvast niet als nadelig ondervonden want ik weet natuurlijk ook niet beter, klaarkomen in enkele minuten tot een uur bepaal ik grotendeels zelf, sex is in your mind en niet enkel in je eikel.
Wat me wel opgevallen is dat ik eigenlijk nooit ongewild klaarkom, bv in een natte droom. Vrouwen komen ook ongewild klaar met strakke kledij enzo, volgens mij is het besnijden van mannen daarom ook om die ongewilde zaadlozingen te voorkomen. Joden en moslims kunnen daar blijkbaar moeilijk mee overweg en christenen ook niet als ik het zo lees.
In het kort, godsdienstige besnijding gebeurt eigenlijk enkel om onvrijwillig klaarkomen uit te sluiten en kinderen te ontraden om te masturberen door het zonder verdoving te doen. Tja
http://www.trouw.nl/tr/nl/4516/Gezon...-ingreep.dhtml
|
Kijk, met zo"n mensen kan je praten.