Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2012, 16:37   #35
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
OK, ik heb er eens over nagedacht. Stel, ik zeg wel stel :
Ik kom met mijn zatte KL. door een verlaten steegje,val van zattigheid omver en ledig efkes mijn maag, 't mag wel niet, 't is niet proper,enz. maar 't is overmacht. Ik geraak toch thuis en geniet van een zalige rust.
Eén van de volgende dagen word ik gearresteerd want ze hebben mijn DNA in dat steegje gevonden op het lichaam van iemand die daar neergestoken is, toevallig natuurlijk precies op de plaats waar ik dat deponeersel heb gedeponeerd. De flikken gelukkig want ze moeten niet meer verder zoeken....Ikke een hoop miserie want hoe kan ik bewijzen dat ik er niks mee te maken had...ik herinner me niks meer en niemand heeft de dader gezien, de echte, en ik heb niemand die mij een alibi kan geven.....
Onwaarschijnlijk ? Misschien. Denkbaar ? Zeker.
Ben ik nu in de bres gesprongen voor pedofielen ?
Dan heb ik toch wel veel chance, want ik liep ook door dat steegje, net voor de moord, en van zattigheid liet ik mijn gsm vallen.
Gelukkig bemerkte ik het, en raapte hem op.
Want anders konden de flikken mij verwijten van tijdens de schermutseling met het slachtoffer mijn gsm kwijt gespeeld te zijn.
Bovendien was het slachtoffer mijn schoonmoeder ... en die kan volgens mij niet koken.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden