Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe
Ik bedoel eerder dat de bank zelf mag kiezen welke promesses ze uitkeert, ook al is die munt nu geen wettig betaalmiddel (hier of elders). Maar zoals in Hong-Kong is alvast een mooi begin.
|
Uiteraard mag een bank zelf kiezen wat ze uitkeert , dat is ten slotte de overeenkomst bij het plaatsen van uw centen , maar een bank zou moeten een open strategie hebben
met andere woorden zou ze eerlijk en open moeten zijn met waar en in wat ze uw centen uitzet
Nu zijn er vb banken die beweren niet te belegging in producten die met wapens ,munitie of oorlog te maken hebben . maar ze hebben dan wel een dochteronderneming die zich met die zaken bezig houd .
Kijk , als ik kies voor een veilige bank die zich niet met de beurs bezig houd , dan vind ik dat ik ook geen aanspraak moet maken op de woekerwinst die de beurs uitzonderlijk in een beerkte periode wel een s zou kunnen opleveren , maar wanneer dat waanzinnig gegok op gebakken lucht zwaar velies op lever , moet ik er als belastings betaler ook niet voor opdraaaien .