En diegenen die met de gebakken lucht zitten, worden nu geholpen, met als reden: anders gaat iedereen ten onder.
Ik ben vrij zeker dat diezelfde personen nog ergens op post zijn, of een ander postje zullen vinden. Het puin is voor de kleine man om op te ruimen.
Dus kom ik terug op mijn beginpunt: laat het crashen en begin opnieuw, zodat men zeker is dat diegenen die werkelijk schuldig zijn -en de politiek mag hierbij niet worden vergeten !-, werkelijk niet meer aan de macht zijn.
PS: als een bank een probleem heeft met de inflatie (+-2%), wel... Oorzaak van de inflatie is ook deels de politiek -die zéér gretig is, zoniet de ergste soort !-, die met randmaatregelen bij diezelfde zwaarst getroffen kleine man de boel probeert te redden, en niets structureel verandert. Dus voor mijn mag de firma "BE" ook worden herschikt -> no doubt about that !!
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?
Laatst gewijzigd door fbpolitics : 6 juli 2012 om 00:18.
|