Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan
Ik denk dat de partijtjes van uw ware politieke helden een flink pak slaag zullen krijgen bij de komende verkiezingen, want ik denk dat de meeste Vlamingen niet zo lichtgelovig zijn als u.
Ik denk dat de meeste Vlamingen wel snappen dat uw ware politieke helden de zogenaamde splitsing van BHV op maat van de Belgische Franstaligen hebben gemaakt, dat zij wel weten dat de Belgische rente totaal niets te maken heeft met het doen of laten van uw ware politieke helden, en dat zij de facto hebben vastgesteld dat uw ware politieke helden, wijl de Vlamingen voor zowat 80% rechts stemmen, er niet voor terugschrikken om een volkomen door Franstalig links gedomineerde federale regering te steunen, die zelfs niet eens een meerderheid heeft aan Nederlandstalige kant in de Kamer.
Ik denk derhalve dat uw ware politieke helden over minder dan een jaar terzijde zullen geschoven worden, zelfs door hun eigen partijtjes. Want ik denk dat zelfs zij tegen dan uiteindelijk zullen snappen dat uw ware politieke helden in werkelijkheid ware politieke onbekwamen zijn.
|
Dat is allemaal maar relatief. Toen verhofstadt opkwam kreeg de CD&V een pak slaag. En daarna gaf Dewinter en het VB de traditionele partijen een pak slaag, en toen kwam Stevaert, en nu is het de beurt aan De Wever. Niks nieuws onder de zon.
U blaast uw pseudo-held veel te veel op.